.

så jävla roligt idag ;D HAHA! först var vi på köpis jag, jocke, stefan, erica, eipa, wurr och toffe ..
så kom vi på " fan vi borde åka och göra något, typ spela basket :D " sagt och gjort så drog vi till sofiedalskolan och körde först 21 (vilket jag vann på, haha suprise?) sen lirade vi king vilket jag var king på ;) sen blev det poison, en gammal klassiker. sen efter ett tag så var vi bara tvungna och lira lite burken också ;D haha

det var längesen man hade så roligt och gjorde något såhär skoj på en vardag, eller liksom hittade på något riktigt roligt typ, nae men asså typ man kände sig som 15 år igen ;D värsta flashbacksen från ludde-tiden ..

sen skjutsade stefan hem mig och nu sitter jag här och snackar lite med eipa och persson

har tittat på 1 avsnitt av serien Breaking Bad, den värkar helt underbar den serien :D handlar om en 50 årig kemilärare som får reda på att han får lungcancer. så han skiter i allt och alla efter det och hookar upp med en smågangster och börjar koka och sälja metamfetamin :D HAHA! så jävla skönt skådespeleri ^^

jaja nu ska jag runda av för dagen .. ! se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback