håltimme

hade engelska till lunch, gick bra, vi hade typ något test där man tester vad man är för personlighet eller något i den stilen :p och jag blev "Intrapersonal" och med det menas att man typ är en social människa och liksom gillar att vara/träffa/hjälpa folk .. typ något sånt och det stämmer ju ganska bra tycker jag ^^ jag gillar att träffa och prata och lära känna nytt folk och sånt ..

nu har vi en feeeeet håltimme tills samhällskunskapen drar igång, och då ska vi fortsätta arbeta med finanspolitik :o fatta skoj! eller inte ;D

LÄÄÄÄNGTAR SÅ MYCKET TILL STUDENTEN ;DD

kommer bli så djävulskt skoj (:

men nu ska jag gå och vara lite mer social med dom andra här i datasalen

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback