11 November

Jag gillar att posta videos på min blogg.
Videos på roliga saker eller musik som jag gillar eller kanske något hellt annat.
Oftast är det musik som jag vill att folk ska få upp ögonen för, vill visa den musik jag gillar så att annat folk kan få syn på den med :)

här är en låt som jag fastnade för som madde visade mig på en fest hos jonny för ett tag sen :)

Tegan and Sara - Walking with a Ghost



Här är en helt ny låt från Deadmau5 som heter Ghosts n Stuff
Han har även släppt ett nytt album som heter Random Album Title som är riktigt bra, kika in det !
Den här låten låter lite som Justice tycker jag ;b
Aja

Deadmau5 - Ghosts n Stuff




Kommer lite fler tips sen så håll ögonen öppna ;b

/ will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback