7 november

tröööttt + att jag inte kan hitta min iPod Touch :( asså jag måste hitta den annars får jag nå jävla psykbryt !
sällan jag alltid ska vara så klantig och tappa bort massa jävla shit ! så jävla surt ..

igår klockan 00.30 typ så ringer Stiven mig och berättar att han har blivit rånad och misshandlad i andersbergscentrum och ligger på skjukan och blir undersökt, som tur var så klarade han sig ganska bra med bara lite skrapsår över ögonbrynet och lite ömmande revben, det hade kunnat varit värre. Men jackan tog dom iaf. Så jag åkte till sjukhuset och hämta upp han efter undersökningen var klar och skjutsade hem han =)

och jag börjar bli riktigt förkyld känns det som, hostar och snorar och blääh jag vill inte bli det nu när det är helg :S

och min kära bästa snälla söta rara mor kanske har fixat världens bästa jobb ever till mig ;-D men det är inte riktigt säkert så jag avslöjar inget ännu, updatering kommer.

men nu blire gitten (: tjarå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback